Assign modules on offcanvas module position to make them visible in the sidebar.

Lokalna Telewizja Kablowa BIAŁA TV Materiał promocyjne Lokalnej Telewizji Kablowej BIAŁA TV. Przygotowania do poszerzenia oferty TV o produkty realizowane rzeczywistości rozszerzonej. Zespół BIAŁA TV był nieocenionym krokiem w rozwoju marki SILAR. Ekipa telewizyjna nie miała sobie równych zarówno w profesjonalizmie jak i w relacjach. Wniosła swoje doświadczanie w realizacji materiałów wideo i nadała pewien kształt dzisiejszym projektom video.

Lepsza Biała Podlaska – Adama Chodzińskiego takie hasło przewodnie miał kandydat na prezydenta. W ramach realizowanej kampanii zostały zaprojektowane 3 bilbordy i ich mniejsze wyskalowane odpowiedniki. Na bilbordach „ożywał kandydat” i przekazywał oglądającym hasła wyborcze w kilkunastosekundowych spotach. Kampania pomimo faktu, że była robiona w bardzo krótkim czasie zakończyła się sukcesem i objęciem przez kandydata funkcji Wiceprezydenta Miasta Biała Podlaska.

Mieliśmy przyjemność opracować oprawę graficzną materiałów promujących Jubileusz 45-lecia Zespołu Pieśni i Tańca „Podlasie” przy AWF Biała Podlaska. W ramach kampanii przygotowaliśmy film promujący wydarzenia i szereg materiałów multimedialnych, którymi w technologii rzeczywistości rozszerzonej wypełniliśmy plakaty, ulotki , a nawet zaproszenia. Patronatem i sponsorem jubileuszu był koncern ORLEN i producent herbat Lipton.

SILAR miał okazje zaprezentować się bialskim organizacjom pozarządowym i placówkom edukacyjnym. W ramach inicjatywy Nowe Technologie Lokalne, Polsko- Amerykańskiej Fundacji Wolności zrealizowane zostało czterogodzinne spotkanie gdzie nasi inżynierowi demonstrowali możliwości działania technologii i sposobów jej najciekawszego wykorzystania. to inicjatywa adresowana do organizacji non-profit, fundacji, stowarzyszeń, lokalnych grup bez względu na ich wielkość czy profil działalności. Projekt wspierać organizacje z małych miejscowości.

Nasz zespół zrealizował dla Akademii kompleksową kampanię w AR, której celem była bardziej efektywna i nowoczesna rekrutacji nowych studentów. W ramach projektu opracowane zostały kompleksowo przez zespół SILAR materiały promocyjne takie jak ulotki, banery, plakaty, wizytówki. Pozostałe materiały multimedialne z post produkcji stały się atrakcyjnym wypełnieniem witryny internetowej i skutecznym „wabikiem” w mediach społecznościowych. Dodatkowo stworzony został film demonstrujący ściąganie aplikacji i skanowanie materiałów. Kampania łączyła się prezentacją oferty OSTEON na 3 uczelniach na terenie Polski.