SILAR load & ride - pracuj z nami

Specjalista ds. zakupów / opiekun produktu

Zakres obowiązków:

  • obsługa pracesu zakupowego – składanie zamówień u dostawców, koordynacja i monitorowanie realizacji,
  • planowanie i koordynowanie transportów (krajowych i międzynarodowych),
  • organizacja odpraw celnych (import z Wielkiej Brytanii),
  • zarządzanie dokumentacją – faktury, listy przewozowe,
  • kontrola stanów magazynowych,
  • kontakt z dostawcami i negocjacje warunków handlowych,
  • współpraca z firmami spedycyjnymi i przewoźnikami,
  • rozwiązywanie problemów logistycznych (opóźnienia, reklamacje, błędy w dostawach),
  • nadzór nad aktualnością i spójnością dokumentacji produktowej (karty katalogowe, instrukcje, strona www),
  • reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych,
  • współpraca z działem sprzedaży oraz dystrybutorami.

Oczekiwania względem kandydatów:

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • znajomość obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook),
  • dokładność i dobra organizacja pracy,
  • umiejętność pracy pod presją czasu oraz rozwiązywania problemów,
  • zdolności analityczne.

Mile widziane:

  • doświadczenie w logistyce, zakupach lub zarządzaniu łańcuchem dostaw,
  • znajomość branży i asortymentu firmy.

Oferujemy:

  • ciekawą pracę na samodzielnym stanowisku,
  • kontakt z międzynarodowymi dostawcami,
  • niezbędne narzędzia do wykonywania pracy,
  • zatrudnienie na umowę o pracę,
  • rozwój zawodowy i szkolenia,
  • samodzielność, decyzyjność i wpływ na kierunki rozwoju firmy.

Złóż aplikację

Wyślij aplikację na adres praca@silar.pl lub zgłoś się za pośrednictwem systemu rekrutacyjnego.

SILAR Rafał Kwiatkowski

tel.: 601 952 909
email: info(at)silar.pl

biuro / showroom:

ul. Legionów 244
43-502 Czechowice-Dziedzice

siedziba:

ul. Łęcka 48
32-626 Jawiszowice